tirsdag 23. februar 2010

New package in the mailbox today.../ Ny pakke i posten idag...

As det headline sais, there was a package in the mailbox today. For MEEE...!!! *happydans* A gray box full of goodies from e.l.f. Cosmetics. -Tought I'd have to wait for another week.

-one Lip Liner & Blending Brush
-one EyebrowKit Medium
-one MineralInfusedFacePrimer
all from the StudioLine

-one Plumping Lip Glaze
from the RegularLine

-one jar of MineralBooster
from the MineralLine

And if thats not enough... A small plastic-purse containing 3 lipglosses, FOR FREE!!! Looking foreward to try them out!



Det lå en herlig pakke i posten idag *lykkedans* Bare til meg. En grå pakke med de tre bokstavene e.l.f. utenpå. Trodde jeg måtte vente en uke til, minst, men idag kom den altså...

LipLiner&BlendingBrush, EyebrowKit og MineralInfusedFacePrimer fra Studio-kolleksjonen, PlumpingLipGlace fra den vanlige serien, og en krukke MineralBooster fra Mineralserien. I tillegg lå det en liten plastikveske fylt med tre herlige lip-glosser jeg fikk helt GRATIS!!! Gleder meg til å prøve.

9 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Jo dette var noe annet enn søm ja! men morsomt med pakker:)

    SvarSlett
  3. Awwwww mineral booster, my true love!! :) Hehe! :) Is the eyebrow kit in medium right for you? Or is it too light?

    SvarSlett
  4. Haven't found out yet. I'm trying it tomorrow. I like to try new things when I can see how it looks in good daylight.

    SvarSlett
  5. ;) I tend to swatch things on my hand first lol !

    SvarSlett
  6. Actually, I havent takin' it out of the papercase... LOL

    SvarSlett
  7. Blir det en review på Mineral Infused Face Primer? Vurderer å kjøpe den neste gang jeg skal bestille fra E.L.F! Elsker merket, perfekt for meg som er student i allefall :)

    SvarSlett
  8. Ohh...!!! Har jeg ikke laget omtale på den?!? Det får jeg gjøre...

    SvarSlett

I'd love your comment here...